Login

Mladinski odsek

Lepena in Krnska jezera 2010

Tabor je potekal v Domu Klementa Juga v Lepeni in v koči pri Krnskih jezerih od 31.7. do 7.8.2010. V nadaljevanju sledi poročilo tabora po dnevih:

31.7.2010  –  sobota

Tabor se je začel z zborom na avtobusni postaji v Novi Gorici ob 8.30. Za prevoz do koče v Lepeni smo najeli 8 sedežni kombi. Po prihodu v Lepeno in nastanitvi v depandansi, je sledilo kosilo. Nato smo se odpravili na ogled slapa in izvira Lepenice ter sprehod po strugi. Po večerji se je dan zaključil z družabnim večerom.

1.8.2010  –  nedelja

V nedeljo smo izvedli predviden izlet po dolini Lepene in ogled Šumnikovega gaja. Med potjo si je udeleženka lažje poškodovala gleženj, a je lahko nadaljevala s hojo. Med potjo smo imeli krajši postanek za malico in kopanje. Po poznem kosilu je sledilo prosto popoldne do večerje. Po večerji smo se pripravili za naslednji dan. Potrebno je bilo pospraviti depandanso in pripraviti stvari za naslednje dni (odhod h Krnskim jezerom).

2.8.2010  –  ponedeljek

Dan se je začel z vstajanjem ob 7.00 in zajtrkom ob 8.00. Okrog 9.00 ure smo se odpravili proti Krnskim jezerom in cilj dosegli približno ob 12.00. Raztovorili smo nahrbtnike in se po kosilu odpravili še na Veliko Babo. Z vrha smo sestopili okrog 18.00 in se ob 19.30 vrnili v kočo. Sledila je večerja in analiza ture.

3.8.2010  –  torek

Zaradi napovedanega dežja popoldne smo se že dopoldne povzpeli na Veliki Šmohor. Sledilo je kosilo v koči in deževno popoldne, ki smo ga prebili ob igranju družabnih iger.

4.8.2010  –  sreda

V sredo smo izvedli »narobe dan«, kar pomeni, da so se vloge vodnikov in udeležencev za en dan zamenjale. Odpravili smo se do Krnskega jezera, kjer smo imeli družabne igre. Popoldne pa smo preživeli ob zlaganju pesmic in petju. Po večerji je sledil nočni pohod in predvideno bivakiranje na planini za Lepočami. Zaradi mraza in napovedanih neviht smo bivakiranje odpovedali in se po temi vrnili proti koči na Krnskih jezerih.

5.8.2010  –  četrtek

Zaradi slabe napovedi vremena in pomanjkanja hrane v koči (moteno oskrbovanje koče zaradi okvare žičnice) smo se po zajtrku odpravili nazaj v dolino v Dom Klementa Juga v Lepeni. Popoldne je bilo namenjeno izdelovanju kartonastih okvirjev za slike. Po večerji smo izvedli turnir v monopoliju in scrablu.

6.8.2010  –  petek

Zjutraj smo imeli pred zajtrkom jutranjo telovadbo. Dopoldne je bilo namenjeno športnim aktivnostim (med dvema ognjema, odbojka, balinanje, igre brez meja). Po kosilu smo dokončali okvirje (barvanje,…). Po večerji je sledil sprehod z baklami in zaključni družabni večer.

7.8.2010  –  sobota

Po zajtrku smo pospravili depandanso in prtljago. Okoli 11.00 so začeli prihajati starši. Sledilo je še skupinsko slikanje, sladkanje ob sladoledu,… Staršem in otrokom smo vodniki zapeli v slovo pesmico, ki smo jo sami sestavili.

Utrinke iz tabora si lahko ogledate v galeriji.