Login

Alpinistični odsek

Plezanje - Spominski tabor Lepena 3.-4.8.2013

V soboto, 3.8.2013 ob 5:00 smo se v Novi Gorici dobili Andrej, Danijela, Nataša M. in moja malenkost. Namenili smo se plezat nekam nad planino Zapotok. Ne glede na to, da meni tiskalnik ni hotel natisniti skic, smo se vseeno odpeljali proti Trenti.
Po obvezni kavi in "briošu" v Bovcu, smo pobrali še zadnjega člana Marka Belingarja in nekaj pred osmo uro prispeli na parkirišče v Zapodnu. Našli smo ravno zadnji parkirni prostor.
Ker nas je bilo ravno za dve navezi in pol, smo se na eno vrv navezali Andrej, Nataša in Rok, na drugo pa Marko in Danijela. Slednja sta se z razlogom, da hodita bolj počasi, odpravila nekaj minut pred nami, a ju do pod stene nismo ujeli.
Andrej je za nas predlagal smer Likar - Markič v Zapotoškem vrhu (IV+/IV, 200 m), ki se nam je  zdela kar primerna, glede na to da je ta vikend potekal spominski tabor v Lepeni.
Jutro je bilo super, sončno in idealno za v hribe, kjer je bilo precej lažje dihati. Do pod stene vodi lepa pot, med potjo smo srečali tudi nekaj prijaznih planincev.
Marko in Danijela sta bila že pod steno in sta se odločila za smer Hitri Gonzales(V/IV, 200 m). V steni sta bili samo naši dve navezi in pol, slišali pa smo klice naveze v sosednjem Srebrnjaku. Prvi raztežaj je bil nekoliko krušljivo plezanje po žlebu, višje pa smo imeli kar nekaj lepe plezarije po odlični skali. Smer smo plezali dobre štiri ure. Ob sestopu smo se osvežili v potoku in sanjali, kako lepo bi bilo prespati kar ob koči, vendar smo se vseeno odpravili naprej. Najprej v Bovec na točen sladoled, nato pa počasi proti Lepeni, na uradni del spominskega tabora. Ta je potekal v veselem vzdušju, čeprav se nas je zbralo nekoliko manj od pričakovanj. Izvedeli smo tudi, kje so se potepali drugi. Damjan je peljal tečajnika Miho v JZ raz v Mangartu, tam so se mudili tudi Bogdan, Metka, Simon in Nataša R., Filipo pa je bil še z dvema tečajnikoma Tadejem in Filipom v Lepem Špičju.

Naslednje jutro sta se Marko in Nataša M. spet povzpela nad planino Zapotok, tokrat v kombinacijo SZ Stebra in v zg. delu kjer Steber preči v levo sta pod strehami  zavila desno navzgor po poči v smer Nina mala opica. Skupna ocena 400m VI-/ IV-V. Smer "Nina mala opica "je tudi bogatejša za dva zelo dobra klina

Gregor B. pa je bil z Danijelo in Gregorjem Ž. v Krajcarci (6a+,210m). Ostali pa smo se naspali in nekaj časa postopali po Lepeni, ter pospravili po žuru prejšnjega dne. Odločili smo se, da bomo šli pogledat do balvanov v Trenti. Ko smo prispeli tja, je bilo tam precej avtov in v stenah še več ljudi, vendar so hitro po poldne vsi izginili. Tako smo Maja, Tomo, Jure, Damjan, Andrej in Rok M. imeli stene večinoma zase. Preplezali smo nekaj smeri, popoldne pa lenarili ob Soči. Zvečer smo se z Natašo in Markom spet dobili v Bovcu. Ker smo bili lačni, smo se odločili, da gremo nekaj pojest, in imeli smo srečo, da je bila povsod gneča. Na koncu smo šli v gostilno Pod Lip'co, na žalost pa so očitno imeli težave pri računanju kapacitet, saj nikakor niso mogli tako hitro delati. Po dobrih dveh urah smo le dobili naročeno. Po večerji smo šli še enkrat na sladoled in se odpeljali proti Novi Gorici.

Nekaj fotografij najdete tukaj.

Rok Mirt

Dodajte svoj komentar

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike PDNG.Prosimo, da se pri komentiranju držite teme, ne uporabljate sovražnega govora in upoštevate pravila.

Še nimate uporabniškega računa? Registrirajte se!